Wednesday 2 May 2012

...Hobi & resepi..

Alang2 saya da bukak blog ni..ada la skit nak bagitahu..nanti2 saya akan share resepi2 yang saya da cuba utk kengkawan yek..resepi2 tu pun dapat dari blogger2 yg mmg da terror wat keje2 membaking ni..& i'm juz a person yg baru dalam proses belajar & campur minat serta da jadi hobi skrg ni..antara yang saya nak kongsikan nanti dengan kengkawan...

 

...red velvet cake @ cupcakes...

@


...blueberry cheese tart...

@

..Quiche Lorraine..

@

...kek choco orange...

@

...kek gulung...

@

...apam mekar @ apam soda...

Insyallah nanti saya kongsikan yek..actually ada lagi resepi2 lain tapi saya lupa nak amik gambo..bak kate org pahang..."koi lupe plok nok ngambik gambonyer"..hehehe..k..nanti kita bersiaran lagi yer...:)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...